mijn bestelling

Klik hier om de status van je bestelling te zien
Heeft dit je geholpen?
Je krijgt tijdens het bestelproces een aantal stappen waarmee je terug kan naar de software om je product aan te passen. Wanneer je de bestelling definitief hebt gemaakt kan helaas niet meer geannuleerd worden. Je fotobestelling wordt direct doorgestuurd en in productie genomen.
Heeft dit je geholpen?

Retourneren van fotoproducten is helaas niet mogelijk aangezien het om speciaal voor jou gemaakte en gepersonaliseerde producten gaat. Bij een productiefout is het wel mogelijk om jou product via de klantenservice in de winkel retour te sturen. Je bestelling zal dan opnieuw geproduceerd worden.

Heeft dit je geholpen?
Je kunt vanuit je winkelmandje elk product nog aanpassen door op de productregel te klikken of door het aantal aan te passen. Na het definitief maken van je bestelling kunnen er geen wijzigingen meer gemaakt worden
Heeft dit je geholpen?
Wanneer je voor thuis leveren kiest kun je in stap 2 “bestelling afronden” klikken op wijzigen naast het bezorgadres, hier kun je het gewenste adres invullen. Wil je het adres na het bestellen nog wijzigen? Neem dan even contact op met onze klantendienst, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
Heeft dit je geholpen?
Indien je product al eerder is gemaakt en opgeslagen kun je deze opnieuw openen en bestellen. Klik op en volg de instructies. Je product dat verschijnt in een lijst met eerder gemaakte producten. Daarna kun je het product nogmaals bestellen
Heeft dit je geholpen?
Van elke bestelling sturen we naar het opgegeven e-mailadres een bevestiging.Het kan zijn dat deze soms pas na een half uur of later binnenkomt. Dit heeft kan te maken hebben met de betaalservice die de terugmelding van betaling niet altijd direct aan ons doorgeeft. Ook kan het zijn dat onze bevestigingsmail door je internetprovider als spam wordt gezien. Indien je een bestelling geplaatst hebt en geen bevestigingsmail ontvangen hebt kijk dan bij mijn bestellingen of je bestelling bij ons aangekomen is. Ben je niet zeker, bel dan onze klantenservice.

LET OP! Plaats je bestelling niet opnieuw voordat je met de klantenservice contact hebt gehad.
Heeft dit je geholpen?

Als de klaarmeldingsmail voor 18.00 uur gestuurd en ontvangen is kan de bestelling normaal gesproken de volgende werkdag opgehaald worden in de gekozen HEMA winkel.
Heb je een groot formaat canvas of andere wanddecoratie besteld dan kan het voorkomen dat je bestelling een dag later pas in de winkel ligt.

Wanneer je hebt gekozen voor thuisbezorgen, zal de bezorgdienst je bestelling de volgende dag bezorgen.

Heeft dit je geholpen?
terug naar overzicht