mijn bestelling
De genoemde levertijd in werkdagen gaat in op de eerstvolgende werkdag na de dag dat je jouw bestelling hebt geplaatst.
Wat kan er beter?
Wat kan er beter?
Wat kan er beter?
Wat kan er beter?
Wat kan er beter?
Wat kan er beter?
Retourneren van fotoproducten is helaas niet mogelijk aangezien het om speciaal voor jou gemaakte en gepersonaliseerde producten gaat. Bij een productiefout is het wel mogelijk om jou product via de klantenservice in de winkel retour te sturen. Je bestelling zal dan opnieuw geproduceerd worden.
Wat kan er beter?
Wat kan er beter?
Wat kan er beter?
Wat kan er beter?
LET OP! Plaats je bestelling niet opnieuw voordat je met de klantenservice contact hebt gehad.
Wat kan er beter?
Als de klaarmeldingsmail voor 18.00 uur gestuurd en ontvangen is kan de bestelling normaal gesproken de volgende werkdag opgehaald worden in de gekozen HEMA winkel.
Heb je een groot formaat canvas of andere wanddecoratie besteld dan kan het voorkomen dat je bestelling een dag later pas in de winkel ligt.
Wanneer je hebt gekozen voor thuisbezorgen, zal de bezorgdienst je bestelling de volgende dag bezorgen.
Wat kan er beter?
Bij HEMA streven we ernaar dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Hiervoor hebben we onze altijd tevreden garantie. Mocht je niet tevreden zijn met jouw fotoproduct, vul dan het garantieformulier in.
garantieformulierWat kan er beter?