mijn bestelling

De levertijden verschillen per fotoproduct. De actuele levertijd van een fotoproduct kun je het beste nagaan op de pagina van het product zelf.

De genoemde levertijd in werkdagen gaat in op de eerstvolgende werkdag na de dag dat je jouw bestelling hebt geplaatst.
Heeft dit je geholpen?
Controleer eerst of het e-mailadres en wachtwoord goed zijn ingevuld. Werkt het nog niet, klik dan op wachtwoord vergeten. Je ontvangt op het aangegeven e-mailadres een mail met instructie om je wachtwoord te resetten. Lees de instructie nauwkeurig en volg deze op. Indien je nu nog niet kunt inloggen, neem dan contact op met de klantenservice.
Heeft dit je geholpen?
Klik hier om de status van je bestelling te zien
Heeft dit je geholpen?
Voor alle fotoproducten geldt dat wij ze binnen de aangegeven werkdagen verzenden, tenzij anders aangegeven. Dit gebeurt via een geautomatiseerd proces dat we niet kunnen versnellen. Het is dus niet mogelijk om een fotobestelling met spoed te verzenden. Zodra je bestelling ter verzending is aangeboden, ontvang je per e-mail een bevestiging.
Heeft dit je geholpen?
Ja je kunt verschillende fotoproducten in één keer bestellen. Vanuit het winkelmandje kun je via de blauwe topnavigatie of onderaan de pagina via de knop ‘verder winkelen’ terug naar de fotowebsite en een ander fotoproduct gaan maken.
Heeft dit je geholpen?
Je kunt je bestelling binnen twee uur na het bestellen annuleren bij 'mijn bestellingen' in je account. Hierna wordt jouw bestelling automatisch in productie genomen en is annuleren niet meer mogelijk. 
Heeft dit je geholpen?

Retourneren van fotoproducten is helaas niet mogelijk aangezien het om speciaal voor jou gemaakte en gepersonaliseerde producten gaat. Bij een productiefout is het wel mogelijk om jou product via de klantenservice in de winkel retour te sturen. Je bestelling zal dan opnieuw geproduceerd worden.

Heeft dit je geholpen?
Je kunt vanuit je winkelmandje elk product nog aanpassen door op de productregel te klikken of door het aantal aan te passen. Na het definitief maken van je bestelling kunnen er geen wijzigingen meer gemaakt worden
Heeft dit je geholpen?
Wanneer je voor thuisbezorgen kiest, kun je in stap 2 'bestelling afronden' klikken op 'wijzigen' naast het bezorgadres, hier kun je het gewenste adres invullen. Helaas is het niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen na het bestellen.
Heeft dit je geholpen?
Een overzicht van je online fotobestellingen kun je vinden in het menu bij 'mijn HEMA foto' onder 'mijn bestellingen'.
Heeft dit je geholpen?
Van elke bestelling sturen we naar het opgegeven e-mailadres een bevestiging.Het kan zijn dat deze soms pas na een half uur of later binnenkomt. Dit heeft kan te maken hebben met de betaalservice die de terugmelding van betaling niet altijd direct aan ons doorgeeft. Ook kan het zijn dat onze bevestigingsmail door je internetprovider als spam wordt gezien. Indien je een bestelling geplaatst hebt en geen bevestigingsmail ontvangen hebt kijk dan bij mijn bestellingen of je bestelling bij ons aangekomen is. Ben je niet zeker, bel dan onze klantenservice.

LET OP! Plaats je bestelling niet opnieuw voordat je met de klantenservice contact hebt gehad.
Heeft dit je geholpen?

Als de klaarmeldingsmail voor 18.00 uur gestuurd en ontvangen is kan de bestelling normaal gesproken de volgende werkdag opgehaald worden in de gekozen HEMA winkel.
Heb je een groot formaat canvas of andere wanddecoratie besteld dan kan het voorkomen dat je bestelling een dag later pas in de winkel ligt.

Wanneer je hebt gekozen voor thuisbezorgen, zal de bezorgdienst je bestelling de volgende dag bezorgen.

Heeft dit je geholpen?

Bij HEMA streven we ernaar dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Hiervoor hebben we onze altijd tevreden garantie. Mocht je niet tevreden zijn met jouw fotoproduct, vul dan het garantieformulier in.

garantieformulier
Heeft dit je geholpen?
terug naar overzicht