veelgestelde vragen
Wil je ons iets vragen? Neem dan eerst een kijkje tussen de veelgestelde vragen.
mijn bestelling
- Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
- Kan ik mijn fotobestelling annuleren?
- Kan ik mijn bestelde fotoproducten retourneren?
- Kan ik de inhoud van mijn bestelling nog veranderen?
- Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
- Waar vind ik een overzicht van mijn online fotobestellingen?
- Ik heb geen bevestiging mail van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
- Ik heb een mail ontvangen dat mijn bestelling klaar is, wanneer kan ik deze ophalen?
fotoboeken
- Onze offline fotoboeken software is vernieuwd: lees hier waarom.
- Wat is het verschil tussen basis fotoboeken en luxe fotoboeken?
- Kan ik een fotoboek nabestellen?
- Kan ik een digitale versie van mijn gemaakte fotoboek bestellen?
- Hoe maak ik een foto op de achtergrond transparant?
- Hoe verwijder ik (lege) pagina's uit mijn fotoboek?
- Kan ik een eigen indeling opslaan om later opnieuw te gebruiken?
- Kan ik een tekstopmaak van een pagina toepassen op mijn hele fotoboek?
- Hoe kan ik mijn fotoboek opslaan en later opnieuw openen?
- Hoe pas ik de volgorde van mijn pagina's aan?
- Kan ik een fotoboek een maatje groter of kleiner maken?
- Kan ik mijn eigen foto op als achtergrond op een pagina plaatsen?
- Worden HEIC bestanden (Apple) ondersteund voor het maken van mijn fotoboek?
digitale fotoboeken
geboortekaartjes
- Kan ik ook met een blanco kaartje beginnen?
- Uit hoe veel geboortekaartjes kan ik een keuze maken?
- Kan ik een eigen ontwerp op een kaartje uploaden?
- Hoe krijg ik een foto achter een kader?
- Aan welke vereisten moet mijn foto voldoen om mooi gedrukt te worden op de kaart?
- Hoe kan ik onderdelen weer verwijderen uit mijn ontwerp?
- Hoe kan ik mijn ontwerp uitlijnen?
- Kan ik de transparantie van een tekst, foto of sticker aanpassen?
- Kan ik ook leestekens (bijvoorbeeld !, ? en &) gebruiken op mijn kaart?
- Hoe kan ik een accent op een letter toevoegen (bijvoorbeeld ë en à)?
- Kan ik mijn opgeslagen ontwerp ook op een ander apparaat bekijken en/of bestellen?
- Hoe lang blijven mijn ontwerpen in mijn account bewaard?
- Hoe veel ontwerpen kan ik opslaan in mijn eigen account?
- Uit welke formaten kan ik kiezen voor mijn geboortekaartjes?
- Kan ik kiezen uit verschillende papiersoorten voor mijn kaart?
- Kan ik uit verschillende kleuren enveloppen kiezen?
- Kan ik ook eerst een proefkaartje bestellen?
- In welke aantallen kan ik de geboortekaartjes bestellen?
- Kan ik de enveloppen ook los bestellen?
- Kan ik de geboortekaartjes ook buiten Nederland laten bezorgen?
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
- Op welke manier wordt mijn bestelling verzonden?
- Hoe gaat HEMA met mijn gegevens om?
foto klantenservice
telefoon: 020-224 24 24
openingstijden:
op werkdagen van 8:30 - 21.00 uur
op zaterdag van 10:00 - 18:00 uur
op zondag gesloten