veelgestelde vragen
Wil je ons iets vragen? Neem dan eerst een kijkje tussen de veelgestelde vragen.
mijn bestelling
- Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
- Kan ik mijn fotobestelling annuleren?
- Kan ik mijn bestelde fotoproducten retourneren?
- Kan ik de inhoud van mijn bestelling nog veranderen?
- Kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
- Waar vind ik een overzicht van mijn online fotobestellingen?
- Ik heb geen bevestiging mail van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
- Ik heb een mail ontvangen dat mijn bestelling klaar is, wanneer kan ik deze ophalen?
fotoboeken
- Wat is het verschil tussen gedrukte fotoboeken of fotoboeken op fotopapier?
- Kan ik een fotoboek nabestellen?
- Kan ik een digitale versie van mijn gemaakte fotoboek bestellen?
- Ik heb drie lege pagina's in mijn fotoboek. Hoe zit dat ?
- Transparantie: hoe maak ik een foto op de achtergrond transparant
- Waarom is de opmaak altijd per 2 pagina's (spread)
- Waarom heb ik achter in mijn boek witte pagina's? Ik probeer ze te verwijderen maar dat lukt niet.
- Indeling opslaan: kan ik een eigen indeling oplaan om later opnieuw te kunnen gebruiken?
- Veel tekst in boek: kan ik een tekstopmaak van een pagina toepassen op mijn hele fotoboek?
- Fotoboek opslaan: hoe kan ik mijn fotoboek opslaan en later opnieuw openen
- Pagina volgorde: hoe pas ik de volgorde van mijn pagina's aan?
- Formaat boek aanpassen: kan ik een fotoboek een maatje groter of kleiner maken?
- Foto als achtergrond: kan ik mijn eigen foto op de achtergrond plaatsen?
HEMA ♥ Framewell
geboortekaartjes
- Kan ik ook met een blanco kaartje beginnen?
- Uit hoe veel geboortekaartjes kan ik een keuze maken?
- Kan ik een eigen ontwerp op een kaartje uploaden?
- Hoe krijg ik een foto achter een kader?
- Aan welke vereisten moet mijn foto voldoen om mooi gedrukt te worden op de kaart?
- Hoe kan ik onderdelen weer verwijderen uit mijn ontwerp?
- Hoe kan ik mijn ontwerp uitlijnen?
- Kan ik de transparantie van een tekst, foto of sticker aanpassen?
- Kan ik ook leestekens (bijvoorbeeld !, ? en &) gebruiken op mijn kaart?
- Hoe kan ik een accent op een letter toevoegen (bijvoorbeeld ë en à)?
- Kan ik mijn opgeslagen ontwerp ook op een ander apparaat bekijken en/of bestellen?
- Hoe lang blijven mijn ontwerpen in mijn account bewaard?
- Hoe veel ontwerpen kan ik opslaan in mijn eigen account?
- Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten, wat nu?
- Uit welke formaten kan ik kiezen voor mijn geboortekaartjes?
- Kan ik kiezen uit verschillende papiersoorten voor mijn kaart?
- Kan ik uit verschillende kleuren enveloppen kiezen?
- Wat kan ik doen als ik mijn geboortekaartjes onverhoopt niet mooi vind?
- Kan ik ook eerst een proefkaartje bestellen?
- In welke aantallen kan ik de geboortekaartjes bestellen?
- Hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling, wat nu?
- Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
- Het bestellen lukt niet, de betaling loopt vast. Wat nu?
- Ik heb een kortingscode, hoe kan ik die gebruiken?
- De kortingscode die ik invul werkt niet, wat nu?
- Kan ik de enveloppen ook los bestellen?
- Kan ik de geboortekaartjes ook buiten Nederland laten bezorgen?
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
- Op welke manier wordt mijn bestelling verzonden?
- Hoe gaat HEMA met mijn gegevens om?