veelgestelde vragen
Wil je ons iets vragen? Neem dan eerst een kijkje tussen de veelgestelde vragen.
actuele vragen
mijn bestelling
wat zijn de levertijden voor alle fotobestellingen?
ik kan niet inloggen. Wat nu?
waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
is het mogelijk om het fotoproduct met spoed te verzenden?
kan ik verschillende fotoproducten in één keer bestellen?
kan ik mijn fotobestelling annuleren?
kan ik mijn bestelde fotoproducten retourneren?
kan ik de inhoud van mijn bestelling nog veranderen?
kan ik het afleveradres van mijn bestelling nog wijzigen?
waar vind ik een overzicht van mijn online fotobestellingen?
ik heb geen bevestigingmail van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
ik heb een mail ontvangen dat mijn bestelling klaar is, wanneer kan ik deze ophalen?
wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?
acties
fotoboeken
tips om het creëren van je fotoboek gemakkelijker te maken
kan ik bij mijn fotobestelling nog een e-book of pdf bestellen?
hoe maak ik een foto transparant?
kan ik een digitale versie van mijn gemaakte fotoboek bestellen?
kan ik een eigen indeling opslaan om later opnieuw te gebruiken?
hoe verwijder ik een (lege) pagina?
kan ik een tekstopmaak van een pagina toepassen op mijn hele fotoboek?
kan ik mijn afgeronde fotoproject opnieuw bestellen?
kan ik het formaat, papiersoort of kafttype veranderen?
kan ik een tekst op de rug van mijn fotoboek plaatsen?
hoe pas ik de volgorde van mijn pagina's aan?
worden HEIC bestanden (Apple) ondersteund voor het maken van mijn fotoboek?
waarom krijg ik een foutmelding over een lege pagina?
foto's afdrukken
fotorolletje/wegwerpcamera en digitaliseren
kan ik mijn bestelling thuis laten bezorgen?
hoe betaal ik mijn analoge bestelling?
kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen en daar ook betalen?
hoe lever ik de materialen zoals een fotorolletje of wegwerpcamera in die ik wil laten ontwikkelen of afdrukken?
kan ik mijn verzendverpakking bij een HEMA winkel inleveren?
wat zijn de levertijden voor analoog ontwikkelen, afdrukken en digitaliseren?
kan ik mijn bestelling ook volgen?
wat doe ik als ik de QR -code op de verzendverpakking niet kan scannen?
wanneer ontvang ik de verzendenvelop?
kan je een thuislevering annuleren als de verzendenvelop al is besteld en betaald?
hoe lever ik de materialen in die ik wil laten digitaliseren?
kan ik meerdere digitale bestanden ontvangen?
foto klantenservice
telefoon: 020-224 24 24
openingstijden:
op werkdagen van 8:30 - 21:00 uur
op zaterdag van 9:00 - 18:00 uur
op zondag gesloten