algemene vragen

Controleer eerst of het e-mailadres en wachtwoord goed zijn ingevuld. Werkt het nog niet, klik dan op wachtwoord vergeten. Je ontvangt op het aangegeven e-mailadres een mail met instructie om je wachtwoord te resetten. Lees de instructie nauwkeurig en volg deze op. Indien je nu nog niet kunt inloggen, neem dan contact op met de klantenservice.
Heeft dit je geholpen?
Als het uploaden van een foto in de editor niet lukt, controleer dan de volgende dingen:

- controleer of de internetconnectie en/of wifi goede verbinding heeft en stabiel is
- controleer of de foto het bestandstype JPG heeft
- controleer de resolutie van de foto, deze mag niet hoger zijn dan 9000 pixels
- controleer de grootte van het fotobestand, deze mag niet kleiner zijn dan 1 MB en niet groter dan 10 MB


Lukt het na bovenstaande controles nog steeds niet om een foto te uploaden? Onderstaande stappen kunnen dan nog helpen. 

Als je online aan een fotoproduct werkt:
- werk bij voorkeur via de internetbrowser Google Chrome
- verwijder de cookies in je internetbrowser
- sluit de internetpagina af en open deze opnieuw

Als je offline (met de gedownloade software) werkt:
- controleer of er voldoende werkgeheugen vrij is op je computer of laptop en maak geheugen vrij door andere applicaties te sluiten
- controleer of je de nieuwste versie van de software gebruikt, bij het opstarten van de software wordt er getoond of er een update beschikbaar is
Heeft dit je geholpen?
Ja je kunt verschillende fotoproducten in één keer bestellen. Vanuit het winkelmandje kun je via de blauwe topnavigatie of onderaan de pagina via de knop ‘verder winkelen’ terug naar de fotowebsite en een ander fotoproduct gaan maken.
Heeft dit je geholpen?
terug naar overzicht