terug naar overzicht

Mijn Boek

Leuk dat je Mijn Boek besteld hebt. Je bent net op tijd geweest, HEMA Fotoservice heeft namelijk besloten om niet verder te gaan met Mijn Boek.
Natuurlijk wordt jouw bestelde boek nog gewoon geleverd.
Wij vinden het enorm vervelend als je niet tevreden bent met je product. Bij HEMA streven we ernaar dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Het zou fijn zijn als je je ordernummer en een korte omschrijving van de klacht toe kan voegen. Klik hier om naar de servicepagina te gaan.

Standaard maken wij bij het vullen van jouw MijnBoek gebruik van gegevens die we van jouw Facebook tijdlijn halen. Je kunt de selectie van gegevens aanpassen. Zet vinkjes aan of uit bij "Inhoud kiezen voor de tijdlijn"

als je niets selecteert, maken we standaard gebruik van de volgende gegevens:

  • prikbordberichten;
  • omslagfoto's;
  • tijdlijnfoto's;
  • Mobiele foto's;
  • Profielafbeeldingen;
  • Fotoalbums;
  • Reacties;
  • Afbeeldingen en smileys in reacties;
  • Emoticons;
  • Check-ins;
  • Video's (met QR-code voor de link);
  • Tekst en reacties bij berichten met meerdere foto's;

Helaas is het niet mogelijk om alle inhoud uit je Facebook profiel toe te voegen aan jouw MijnBoek. Dit komt doordat Facebook bepaalde inhoud blokkeert. De volgende gegevens worden geblokkeerd door Facebook:

  • getagde foto's en berichten
  • verjaardagsberichten zonder foto
  • levensgebeurtenissen
  • evenementpagina's
  • privéberichten
  • groepen
  • notities
  • albumbeschrijvingen en reacties
  • app berichten
Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om het voorbeeld van jouw MijnBoek te zien. Om het voorbeeld van jouw MijnBoek nogmaals te bekijken, kun je een nieuw HEMA social book maken. Je kunt dan in de editor door de eerste drie hoofdstukken van jouw MijnBoek bladeren.
Uit hoeveel pagina's jouw MijnBoek bestaat is afhankelijk van jouw activiteit op Facebook. Je kunt de dikte van jouw MijnBoek bepalen door de periode langer of korter te maken. Tijdens het maken van jouw MijnBoek zie je aan de rechterkant van je scherm, naast het voorbeeld, uit hoeveel pagina's jouw MijnBoek bestaat. Een MijnBoek is minimaal 25 en maximaal 500 pagina's dik.
Het is niet mogelijk om een digitale versie van jouw MijnBoek te downloaden.
Jouw MijnBoek wordt standaard afgedrukt op mat papier. Je kunt tijdens het bestelproces ook voor de luxe zijdeglans variant kiezen.
Kijk voor de levertijd van jouw MijnBoek op onze levertijden pagina

Heb je na de levertijd nog geen bericht ontvangen dat je jouw MijnBoek op kunt halen, of jouw MijnBoek nog niet thuis ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer bij de hand zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Jouw Facebook berichten en foto's worden in chronologische volgorde (van oud naar nieuw)  weergeven in jouw MijnBoek.
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het beantwoorden van jouw vragen.
Het is helaas niet mogelijk jouw MijnBoek op te slaan.
Ja, de berichten die alleen jij kunt zien worden ook toegevoegd aan jouw MijnBoek.
Het is alleen mogelijk om een MijnBoek te maken van een Facebook profiel waarop je in kunt loggen. Als je een MijnBoek voor iemand anders wilt maken moet je van diegene de Facebook inloggegevens hebben.
Kijk op onze prijsoverzicht pagina om te zien wat jouw MijnBoek gaat kosten.
In het voorbeeld worden de eerste drie hoofdstukken van jouw MijnBoek getoond. Dit voorbeeld kan iets afwijken van het uiteindelijke resultaat.
Facebook heeft er in 2008 voor gekozen om jouw berichten en foto's op een andere manier op te slaan en te beheren. Hierdoor is het niet mogelijk om foto's en berichten van voor 2008 toe te voegen aan jouw MijnBoek.
Het kan zijn dat er foto's in jouw MijnBoek ontbreken omdat deze buiten de gekozen periode vallen. Ben je niet tevreden met jouw MijnBoek? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.
Standaard worden al jouw Facebook foto's uit de geselecteerde periode toegevoegd aan jouw MijnBoek. Je kunt er daarnaast nog voor kiezen om ook jouw Instagram foto's toe te voegen. Dit doe je door  In de stap 'Keuze van de inhoud van de tijdlijn' verbinding te maken met jouw Instagram account.
Als je niet alle reacties op een foto of bericht ziet, kan dit komen doordat er bij de opties aangegeven is dat je maar een bepaald aantal reacties bij de berichten en foto's in jouw MijnBoek wilt zien. Je kunt dit aanpassen door in het menu opties "beperk het aantal opmerkingen" op "alle opmerkingen te zetten.
Ga naar 'Opties' en klik op 'Aantal reacties beperken'. Je kunt het aantal instellen van alle reacties tot geen enkele reactie.

Op dit moment kun je reacties niet een voor een verwijderen. Je kunt ze wel op je Facebook-account verwijderen.
Je kunt de hoeveelheid pagina's van jouw MijnBoek aanpassen door de periode aan te passen. Maak je de periode langer dan wordt jouw MijnBoek dikker en maak je de periode korter dan wordt jouw MijnBoek dunner.
Het kan voorkomen dat je foto's dubbel worden getoond in jouw MijnBoek. Dit komt doordat die foto('s) in meerdere Facebook fotoalbums staan. Bijvoorbeeld omdat je een mobiele foto ook als profielfoto hebt gebruikt. Je kunt specifieke berichten en foto's verwijderen door op "inhoud kiezen voor de tijdlijn" te klikken en vervolgens te kiezen voor "specifieke berichten verwijderen".
Je kunt je boek op verschillende manieren bewerken.

Een opsomming van wat je kunt bewerken in je MijnBoek:

- Onder 'Inhoud kiezen voor de tijdlijn' kun je:

    Het type inhoud selecteren dat je in het boek wilt afdrukken. Bijvoorbeeld al je statussen, elk album, alle links die je hebt gedeeld...;
    Ongewenste berichten verwijderen of alle inhoud controleren door rechtsboven op 'Specifieke berichten verwijderen' te klikken;
    Klik na je aanpassingen op de groene 'Wijzigingen in de lijst opslaan'-knop.

- Onder 'Mijn omslag wijzigen' kun je:

    Het omslag wijzigen (kleur, indeling, soft- of hardcover, glanzend of mat);
    De afbeelding(en) wijzigen. Als je op een afbeelding klikt, kun je een andere afbeelding selecteren, erop inzoomen of haar verplaatsen;
    Titel en data wijzigen. Klik op de tekst om deze aan te passen;
    Een citaat, dankbetuiging of opdracht voor achter op het boek schrijven. Klik op 'Bekijk de achterkant', klik op de tekst en schrijf je tekst.

- Onder 'Opties' kun je:
 
    Het aantal reacties dat bij een bericht wordt afgedrukt beperken;
    Kiezen in welke taal het boek wordt gedrukt;
    Het mozaïek voor in het begin van je boek kiezen. Standaard is dit een mozaïek van de profielfoto's van je vrienden/vriendinnen, maar je kunt ook voor een mozaïek van je eigen foto's kiezen.
Je kunt de omslag van jouw MijnBoek aanpassen door op de "maak" pagina te kiezen voor "mijn omslag wijzigen".
Je kunt specifieke berichten en foto's verwijderen door op "inhoud kiezen voor de tijdlijn" te klikken en vervolgens te kiezen voor "specifieke berichten verwijderen".
We laten enkel een voorbeeldversie met de eerste twee hoofdstukken of de eerste dertig pagina's zien. Het genereren van het complete boek zou te veel tijd kosten.
Zodra de inhoud volledig is opgehaald (100%), verschijnt in het blauwe paneel rechts de knop 'Bekijk vanbinnen'.
Door op 'Specifieke berichten verwijderen' te klikken, kun je de volledige lijst met berichten controleren en bewerken.
Je kunt de titel van jouw MijnBoek wijzigen door op de pagina "Mijn omslag wijzigen" op de titel in het voorbeeld te klikken.
Nee, dit is helaas (nog) niet mogelijk.
Wij vinden het enorm vervelend als je niet tevreden bent met je product. Bij HEMA streven we ernaar dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Je kunt contact opnemen met de klantenservice. Het zou fijn zijn als je je ordernummer en een korte omschrijving van de klacht toe kan voegen. Klik hier om naar de servicepagina te gaan.
terug naar overzicht