mijn bestelling/ algemene vragen
Retourneren van fotoproducten is helaas niet mogelijk aangezien het om speciaal voor jou gemaakte en gepersonaliseerde producten gaat. Bij een productiefout is het wel mogelijk om jou product via de klantenservice in de winkel retour te sturen. Je bestelling zal dan opnieuw geproduceerd worden.
LET OP! Plaats je bestelling niet opnieuw voordat je met de klantenservice contact hebt gehad.
Tijdens het bestelproces kom je vanzelf het invulveld voor de actiecode tegen. Wanneer je de bestelling bevestigd hebt kun je de code niet meer invullen. Let dus op dat je alleen maar bevestigd als je deze eerder ingevuld hebt. Achteraf is het niet meer mogelijk om de actiecode te laten verrekenen.
Als de klaarmeldingsmail voor 18.00 uur gestuurd en ontvangen is kan de bestelling normaal gesproken de volgende werkdag opgehaald worden in de gekozen HEMA winkel.
Heb je een groot formaat canvas of andere wanddecoratie besteld dan kan het voorkomen dat je bestelling een dag later pas in de winkel ligt.
Heb je voor thuissturen gekozen dan zal PostNL ook de volgende dag je bestelling bezorgen.