bedankt dat je meedoet

Bij HEMA fotoservice gaan we een vernieuwde app lanceren. Tot nu toe boden we een complete app aan waarin alle fotoproducten gemaakt konden worden. We hebben er nu voor gekozen om de app te versimpelen zodat het maken van een fotoproduct sneller en eenvoudiger is.

Jij maakt deel uit van de testgroep om de nieuwe app te testen. We zijn heel benieuwd wat je ervan vindt.

hoe het werkt
1. Open deze pagina op de telefoon waarop je de app wilt testen.
2. Klik bij jouw besturingssysteem op de button om de app te installeren
3. Op een iPhone wordt de app via Testflight geïnstalleerd, op een Android wordt de app direct geïnstalleerd
4. Test je de app op een iPhone? Dan kun je tijdens het maken van je fotoproduct je feedback geven in de app. Als je de app test op een Android telefoon, kun je je feedback geven via de mail.
5. Na afloop krijg je via mail een vragenlijst om je ervaringen te kunnen delen. Na ontvangst van je feedback krijg je een kortingscode van 50% korting op je volgende fotobestelling.

Apple gebruikers

installeren
Je kunt de app downloaden door op je IPhone op de onderstaande button te klikken. Via het Apple programma Testflight wordt de app geïnstalleerd en gekoppeld aan je Apple ID.
download de app

melden van issues via Testflight
Voor het testen van de HEMA foto app maken we gebruik van TestFlight, hiermee heb je de Beta app ook geïnstalleerd op je mobiel.
Met testflight kun je alles melden wat jou opvalt in de app. Dit kan bijvoorbeeld zijn:
  • teksten die missen of niet vertaald zijn
  • beelden die missen of niet goed laden
  • functies die niet werken
  • ideeën om het beter te doen
  • processen of vervolgstappen die niet logisch zijn

hoe het melden van issues werkt
1. maak een screenshot
2. kies direct voor bewerken
3. je kan eventueel aangeven waar je opmerking over gaat
4. bij oplaan kan je kiezen voor 'deel betafeedback'
5. je kan aangeven wat je wil aangeven
6. de gedeelde screenshots komen bij ons in een overzicht terecht

Android gebruikers

Er is nog geen Android versie beschikbaar voor testen. We verwachten deze binnenkort beschikbaar te hebben.

veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen worden gedurende de BETA test periode steeds geüpdatet. Hier kun je dus regelmatig kijken tijdens het testen.

ik krijg een wit scherm
Meestal wordt dit veroorzaakt doordat je geen internetverbinding hebt. Dit kan zijn omdat je de app niet toestaat om mobiele data te gebruiken. Geef de app toestemming om mobiele data te gebruiken of schakel over op WIFI.

Kan ik het gehele foto assortiment bestellen?
Nee, niet het gehele assortiment is opgenomen in de app. Op dit moment zijn vooral fotoproducten beschikbaar in de app die gemakkelijk te maken zijn.

mijn app staat in het Engels
Standaard staat de app in de Engelse taal. Zodra je bent ingelogd, kun je je voorkeurstaal kiezen. We gaan de standaardtaal aanpassen naar Nederlands.

ik heb feedback gegeven via de app maar ik krijg geen reactie
Jouw feedback wordt anoniem verstuurd, we kunnen niet zien wie een reactie geeft. Wil je graag een reactie op jouw feedback, vermeld dan je e-mailadres in het bericht of mail naar foto-cs@hema.nl.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?
We proberen deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact op met foto-cs@hema.nl.